logo-liggend-wit-donkerblauw-klein

Voetballegende Virgil van Dijk en top-DJ Martin Garrix zijn JBL’s nieuwste ambassadeurs


Drie iconen slaan de handen ineen. Voetbalicoon Virgil van Dijk sluit zich aan bij audiomerk JBL als kersverse ambassadeur. De aanvoerder van het Nederlands Elftal en Premier League voetballer werd in 2019 door de UEFA uitgeroepen tot Europees Voetballer van het Jaar. Met Liverpool won van Dijk in 2020 de Engelse Premier League, na in 2019 de Continental treble van de UEFA Champions League, de Super Cup én de FIFA World Cup te hebben gewonnen. Virgil van Dijk en JBL vinden elkaar in hun gedeelde onuitputtelijke passie, ambitie en streven naar perfectie.

Herstel en muziek

Terwijl zijn fans staan te trappelen om hun stervoetballer weer te zien spelen, werkt van Dijk harder dan ooit in de gym en op het trainingsveld om van zijn blessure te herstellen. Muziek is hierin een belangrijke drijfveer en met een beetje extra hulp van JBL’s krachtige draagbare speakers, bereidt de legendarische verdediger zich voor op zijn come back. Van Dijk is het gezicht van de nieuwste True Wireless campagne, die in mei wordt gelanceerd. Met die campagne laat hij de consument kennismaken met JBL’s nieuwste draadloze oordopjes.

Mooie samenwerking

Van Dijk zegt: “Het afgelopen jaar is natuurlijk voor iedereen moeilijk en uitdagend geweest. Persoonlijk heeft muziek mij echt geholpen hier doorheen te komen en weer fit te worden. Als ik aan het trainen ben, heb ik bijvoorbeeld altijd de JBL Boombox 2 bij mij waardoor ik helemaal in die flow blijf, dat is onbetaalbaar. Ik kan niet wachten om als officiële ambassadeur van JBL te starten en met de campagne onze mooie samenwerking af te trappen. Ik kijk uit naar wat de toekomst voor ons samen in petto heeft!”

“Van Dijk is een van de beste verdedigers ter wereld en bovendien een inspirerende en ongelofelijk positieve persoonlijkheid,” zegt Nadin Mulder, Marketing Director bij HARMAN. “In onze ambassadeurs zoeken we naar een natuurlijke fit met de JBL-fans en van Dijk is hier het perfecte voorbeeld van. Hij is vol passie en volledig toegewijd aan zijn sport en dat sluit precies aan bij waar JBL als merk voor staat. Het combineren van onze twee ‘persoonlijkheden’ belooft een briljante samenwerking.”

Met deze samenwerking voegt Virgil van Dijk zich bij een indrukwekkende selectie JBL-ambassadeurs, waaronder voetbalsterren Lucas Hernandez en Jessie Lingard, basketbalgigant Giannis Antetokounmpo en muziekicoon Bebe Rexha.

Op zoek naar coole gadgets?

Martin Garrix bij JBL

Martin Garrix is de nieuwste superster die zich als ambassadeur aansluit bij JBL. Martin is een van de jongste en meest succesvolle DJ’s en producers van het moment. De gedeelde passie voor het creëren van memorabele momenten met muziek maakt Martin en JBL een perfecte match. Tijdens de samenwerking met JBL zal Martin betrokken zijn bij verschillende productlanceringen, evenementen en campagnes.

Als hoofdact op de grootste festivals, samenwerkingen met wereldsterren en oprichter van zijn eigen platenlabel, heeft Martin Garrix een indrukwekkende carrière. Over de samenwerking met JBL zegt hij: “JBL is al een lange tijd mijn go-to audiomerk, dus ik vind het geweldig dat ik mezelf nu een officiële ambassadeur van JBL mag noemen. Ik ben altijd omringd door muziek en met mijn vele reizen ontbreekt een JBL speaker natuurlijk nooit in mijn koffer. De kans om creatief met hen samen te werken kon ik dus echt niet aan me voorbij laten gaan.”  

JBL over Martin Garrix

“Wij hebben gezien hoe Martin met zijn passie, enthousiasme en ongekende energie grote menigten een moment van intens geluk kan laten beleven. Bij JBL creëren we dezelfde ervaringen door het beste geluid te bieden dat mensen over de hele wereld met elkaar verbindt”, zegt Nadin Mulder, Marketing Director bij HARMAN EMEA. “We zijn blij om Martin als ambassadeur aan boord te hebben. Hij brengt een energie met zich mee die onze JBL-fans over de hele wereld zal aanspreken en enthousiasmeren en we kunnen niet wachten om deze samenwerking tot bloei te zien komen.’’

Met deze samenwerking voegt Martin Garrix zich bij een indrukwekkende selectie JBL-ambassadeurs, waaronder voetballers Virgil van Dijk en Lucas Hernandez en muziekicoon Bebe Rexha, waarmee Martin Garrix de hit ‘In The Name Of Love’ uit 2016 heeft.

Geschreven door Rianne

Rianne, moeder van twee pubers, part-time werkzaam als SEO-specialist bij een webdesignbureau en ontzettend actief op CooleSuggesties.nl! Ze houdt van gezellige dingen doen met het gezin, uitstapjes ondernemen, lezen, een goede latte en van films kijken.