logo-liggend-wit-donkerblauw-klein

De Skullcandy Mood Boost


Audio-lifestyle merk Skullcandy startte dit jaar een nieuw programma om de geestelijke gezondheid onder jongeren, in het bijzonder de zogenaamde ‘Millennials’ en ‘Generatie Z’, onder de aandacht te brengen. Het programma, dat Mood Boost is gedoopt, duurt twaalf maanden waarin sinds april 2020 iedere maand een andere ‘feel-good mood’ centraal staat. Juli stond in het teken van de Strong Mood. In augustus was het tijd voor een nieuwe mood. Na alle uitdagingen van de afgelopen maanden, hebben we een uitlaatklep nodig. Deze maand voelen we ons WILD. Deze set bestaat uit de nieuwe draadloze Indy Evo oortjes in de kleur Wild Orange en een exclusieve print van de prijswinnende illustrator Ju Schnee. Deze kleurrijke neon roze/oranje combinatie geeft je die energieke wilde boost die perfect past bij het thema van deze maand.

Indy Evo

Echte vrijheid wordt versterkt met de net uitgebrachte Indy Evo, oortjes die ervoor zorgen dat je muziek overal met je mee naartoe gaat. De Indy Evo gaat helemaal draadloos zonder dat dit te dure oortjes zijn waardoor je bang bent ze te gebruiken, verliezen of beide. De Tile™ technologie zorgt ervoor dat je volledige controle hebt over ieder oortje apart, die je dus ook solo kunt gebruiken. De Indy Evo heeft een batterijduur tot 30 uur.

Deze maand werkt Skullcandy samen met de Berlijnse illustrator Ju Schnee. Zij brengt de  ‘Wild’ mood met haar werk tot leven. Haar abstracte interpertatie van deze mood is vertaalt in de exclusieve “Raw Spirit Can Never Be Tamed” print en andere digitale assets die Skullcandy in augustus lanceert.

Het mood boost programma

Het doel van het Mood Boost programma is om jongeren die kampen met geestelijke gezondheidsklachten zoals depressies, angsten, verslavingen en suïcidaliteit te steunen en een podium te geven. Vooral in deze moeilijke en angstige tijd is dit volgens Skullcandy van groot belang. Hierin werkt Skullcandy samen met de Amerikaanse non-profit partner To Write Love On Her Arms (TWLOHA), die ook in Europa actief is. 10% van alle verkochte limited edition Mood Boost producten doneert Skullcandy aan TWLOHA, wat de organisatie gebruikt om hun doelgroep te informeren, te inspireren en hulp én behandeling beschikbaar te maken.


Op zoek naar coole gadgets?

Geschreven door Rianne

Rianne, moeder van twee pubers, part-time werkzaam als SEO-specialist bij een webdesignbureau en ontzettend actief op CooleSuggesties.nl! Ze houdt van gezellige dingen doen met het gezin, uitstapjes ondernemen, lezen, een goede latte en van films kijken.