Boek recensie: Haar laatste fout, Carla Kovach

Holly Long is niet bepaald populair. Ze is slim, knap en een echte verleidster… en daarmee een dankbaar onderwerp voor roddels. Maar wie heeft ze zo tegen de haren ingestreken dat ze Holly wilde vermoorden? En nog wel op het huwelijksfeest van haar beste vriendin?

Tweede leven

Toch was Holly anders dan mensen hadden gedacht. Ze was niet de flirtende losbol die op zoek was naar avontuurtjes: ze was geordend en berekenend… met een groots plan dat het leven van een aantal bruiloftsgasten te gronde te richten. Dat schept natuurlijk genoeg kwaad bloed in zo’n beklemmende omgeving van een bruiloft, maar wie heeft de moed verzameld om Holly te wurgen? Wat was haar laatste fout? Het is aan Gina Harte om dat uit te zoeken.

Nieuw avontuur

Haar laatste fout is alweer de zesde detective met Gina Harte in de hoofdrol, die op haar eigen manier op onderzoek gaat om deze bizarre moord op te lossen. Maar al snel komt ze terecht in een kringetje van samenspannende vrienden, roddels en leugens. Niemand lijkt de waarheid echt te kennen. Sommigen weten simpelweg niet beter, anderen verdoezelen de waarheid om niet verdacht te lijken. Het is nu aan de scherpzinnigheid van Gina Harte om uit te vogelen hoe de vork in de steel zit.

Ga direct naar Haar laatste fout op BOL.com.

Recensie over Haar laatste fout

Met deze spannende thriller hoef je je geen hoofdstuk te vervelen. Het is een achtbaan van verdenkingen, ondervragingen, nieuwe bewijzen en complotten. Je zult letterlijk van de ene verdachte naar de andere springen, om vervolgens weer terug te keren bij de eerdere verdachten… en dat maakt dit boek wel zo spannend. Gina Harte is daarbij een innemende rechercheur, die zich ook van haar menselijke kant laat zien: ze is geen onkwetsbare superdetective, maar ook gewoon een mens. Dat maakt dit boek nog wat beter dan dat het enkel uit het goed onderbouwde verhaal zou bestaan. Er wordt goed gewerkt naar het slot, wat je alsnog even van je wijs zal brengen.

Titel: Haar laatste fout
Uitgever: Boekerij
Aantal pagina’s: 432