Recensie: Verkade digestive bites

Televisiekijken – of het nu een film is of een paar afleveringen van een serie – is een hele kunst. Het vergt doorzettingsvermogen, afzien en goede voorbereiding. Ga er maar eens aan staan! Zorgen dat niemand je stoort, een hapje en wat te drinken bij de hand… een goed begin is het halve werk. Maar wat zet je op tafel? Weer een standaard chipsvariant, wat nootjes of pak je uit met een versgemaakte salade of sandwich? Het kan ook helemaal anders: Verkade introduceert de Digestive Bites. En wij offeren ons op voor een test.

Drie smaken

De nieuwe Verkade Digestive Bites komen in drie verschillende varianten: Melk, Karamel en Dubbel Choco. Het principe van al deze drie varianten is hetzelfde: een krokant stukje Digestive koek, omhuld met heerlijk zachte Verkade chocolade. Of, zoals Verkade het zegt: “brosse goudgebakken koekballetjes van de Verkade Digsetibe biscuits, overgoten met een romig laagje chocolade.” Beter kunnen we het niet zeggen, hoewel het ‘goudgebakken koekballetje’ natuurlijk lastig controleren is, met die laag chocolade er overheen!

Lekker snacken

Dankzij het formaat van de Verkade Digestive Bites snacken ze heerlijk weg. De koekjes zijn zeker niet te groot – eerder wat aan de kleine kant voor onze mannenhanden – en door de mix van koek en chocolade heb je niet snel je buik vol van chocolade. Het is een verrassende en prettige combinatie! Wel vonden we de melkvariant het meest lekkere, gevolgd door de Dubbel Choco. De karamel was vooral zoet – daar mistten we duidelijk de karamelsmaak.

Gave actie

Weet je waarom je ‘m zeker eens moet proberen? Deze periode kun je – als je drie zakken Verkate Digestive Bites koopt, krijg je daarbij voor 15 euro aan Netflix-tegoed. Voor alle voorwaarden kun je kijken op www.verkade.nl/netflix. Let op: deze actie loopt tot en met 30 juni 2017.

Conclusie over Digestive Bites

Een verrassende snack, waarbij de mix tussen digestive koek en chocolade zorgt voor een bijzondere smaak. Zo heb je weer eens wat anders te snacken bij de film of televisie. Erg grappig bedacht en succesvol uitgevoerd.
Door: CooleSuggesties
Score:Verkade Digestive Bites krijgt 4 van de 5 punten.

Digestive Bites, Verkade