Recensie: Truth or dare, the naughty edition

Je kent het spel vast wel: Truth or dare, waarheid of durven. Het lastige zit hem bij dit spel in het bedenken van de vragen of opdrachten. Probeer maar eens telkens een originele vraag te bedenken, of een bijzondere opdracht! In deze versie van het spel gaat het waarschijnlijk iets heter en persoonlijker aan toe dan je gewend bent. Al meteen vanaf het begin van het boek is het duidelijk: dit boekje is voor geliefden. Om het veelzijdig de houden wordt er overigens steevast gesproken over je partner. Na een paar vragen en opdrachten gaat het er al een stuk intiemer aan toe. De vragen zijn heel persoonlijk, en gaan over zowel het verleden als de wensen van je partner. De opdrachten zijn vrijwel allemaal intiem, maar de een een stuk onschuldiger dan de andere. Sommigen zijn wat vrijblijvender en kun je zelf een invulling geven, terwijl andere opdrachten niets aan de verbeelding overlaten en heel concrete opdrachten geven voor een bepaalde tijdsduur. Een paar voorbeeldjes? Truth:
– Waar fantaseer je het vaakst over?
– Wat is de spannendste plek waar je seks hebt gehad?
– Wat brengt jou stemming?
– Wat is je meest kinky eigenschap?
– Hoe kan ik jou verleiden?

Dare:
– Tongzoen elkaar 1 minuut
– Geef een lapdance
– Laat je blinddoeken
– Knuffel elkaar topless
– Doe de komende vijf minuten alles wat je partner wil Truth or dare the naughty edition is een leuk boekje voor geliefden. Het is een leuk verzetje, en bevat veel spannende en uitdagende vragen en opdrachten. Durf jij het aan om jezelf helemaal bloot te geven? Truth or dare, de naughty edition, Kim Vermeulen BBNC, juni 2014, 384 pagina’s, paperback. Prijs: 9,95 euro. ISBN: 9789045315904