Recensie: Toen waren er vier, Carla Kovach

In een stukje bos aan de rand van een klein stadje bereiden vijf schoolvrienden zich voor op een nacht weg van huis. Met hun tenten en slaapzakken in de hand, lachen en maken ze grapjes terwijl ze zich een weg banen naar het donkerste deel van het bos, weg van nieuwsgierige blikken. Maar als de zon de volgende ochtend opkomt, zijn er nog maar vier in leven. Wat is met Naomi gebeurt? Als de verhalen langs elkaar worden gelegd, zitten er behoorlijke verschillen in. Een van de jongeren liegt… maar wie? En zijn de anderen wel veilig? Dat is aan detective Gina Harte om te ontdekken in haar negende thriller: Toen Waren Er Vier.

Gina in actie

In dit negende boek van detective Gina Harte begint haar inbreng wanneer het het lichaam van het zestienjarige meisje in het bos wordt gevonden, nadat ze daar met haar vriendinnen feest heeft gevierd. Het is aan Gina en haar team om te ontdekken wat er die nacht werkelijk is gebeurd. Maar dan wordt een tweede tiener vermoord – waardoor duidelijk is dat er meer speelt dan de meiden laten zien. Maar waarom? En kunnen ze ze tegenhouden voordat er nog iemand doodgaat?

Detectiveverhaal pur sang

Toen Waren Er Vier is een detectiveverhaal zoals ze moeten zijn. Je komt een hele reeks verdachten tegen en ontdekt een aantal intrigerende subplots, waaronder een mysterieus persoon die dreigt een duister geheim uit Gina’s verleden bloot te leggen dat haar hele leven zou kunnen verwoesten. Wie zou het kunnen weten? En kan ze die persoon ontmaskeren voor het te laat is? Ik vond het leuk om Gina te zien strijden tegen wat waarschijnlijk een van haar meest angstaanjagende persoonlijke situaties is tijdens het onderzoeken van de zaak. Ik vind het geweldig hoe ze altijd de uitdaging aangaat die voor haar ligt, en haar alles geeft om een ​​moordenaar te vinden, ongeacht de andere dingen waarmee ze te maken heeft.

Ga direct naar Gina Harte 9 – Toen Waren Er Vier op BOL.com.

Recensie over Gina Harte 9 – Toen Waren Er Vier

Toen Waren Er vier is snel geschreven, heeft een boeiende verhaallijn en is daarmee een echte pageturner. Dit is een echte topper, een van de zeldzame boeken die ik maar lastig kon wegleggen! Gina’s verhaallijnen blijven zich maar ontwikkelen en ontplooien, die rode draad maakt dat je het liefst begint bij het eerste deel uit de reeks.

Titel: Gina Harte 9 – Toen Waren Er Vier
Uitgever: Boekerij
Aantal pagina’s: 384