Recensie: Style me up! Vriendschapsarmbandjes, Wooky Entertainment

Style me up! Vriendschapsarmbandjes

Echte vriendinnen geven elkaar een cadeautje. Het liefst eentje waar je hart en ziel in zit: iets zelfgemaakts! En dan zijn vriendschapsarmbandjes helemaal perfect. Met dit setje maak je de beste, mooiste en coolste varianten. In het doosje zitten acht verschillende kleuren draad, en een handig patroonwiel. Een wat? Een patroonwiel! Weet je wat het lastigst is van een bandje maken? Onthouden welke draad de volgende moet zijn! Een patroonwiel helpt je erbij. Het is een ronde schijf van dik, stevig foam, waar je een patroonschijf in kunt plaatsen. Hierop staat van alles gemarkeerd, en samen met de stap-voor-stap handleiding volg je alle stappen. Zo weet je welke kleur touw naar welk gaatje getrokken moet worden, en wanneer.

Volg alle stappen, en je maakt de mooiste patronen, kun je er knopen mee maken, kralen in verwerken, en nog veel meer. Da’s weer eens andere koek dan een recht-toe, recht-aan armbandje! Ik raad je wel aan om toch met zo’n eenvoudig bandje te beginnen, zodat je een beetje weet hoe je moet omgaan met die patronen. Wil je toch op de ‘ouderwetse’ manier een bandje maken? Dan komt de handige haak van pas. Een stevige zuignap, met daaraan een rondje. Daar kun je de touwtjes aan vastknopen, zodat je de vlecht lekker strak kunt maken. De haak kun je ook gebruiken met het patroonwiel, zodat je wat strakker kunt werken. Zo laat je pas echt zien wie je BFF is!

Style me up! Vriendschapsarmbandjes, Wooky Entertainment
Prijs: 9,99 euro