Recensie: Mr. Bean moppenboek, Big Balloon publishers

Vol trots presenteren wij het nieuwste Moppenboek van Mr Bean. Dit boekje kun je niet laten liggen! Waar? In de winkel of gewoon, makkelijk vanuit je luie stoel, klikkerdeklik hier bestellen. Meer dan 200 moppen zodat jij de grappigste bent en blijft! Dat wordt weer lachen, gieren, brullen hahaha!

Ouderen zullen Mr. Bean ongetwijfeld kennen van de tientallen sketches die de weinig spraakzame Rowan Atkinson opvoerde op de televisie, als de stuntelige Engelsman in zijn kleine autootje en aandoenlijke gewoontes. Inmiddels maakt Atkinson al jarenlang geen nieuwe sketches meer. Daar heeft hij een ander mediu voor, waar meer mogelijkheden mee zijn: zie de geboorte van Mr. Bean, the animated series. Een serie die kinderen wel een keertje voorbij hebben zien komen. Dankzij de grappige gebeurtenissen en ook daar de weinige woorden die gewisseld werden zorgt voor een universele aantrekkingskracht. Ook al zouden je kinderen de serie op de Spaanse televisie zien, nog zouden ze er van kunnen genieten!

Die aantrekkingskracht zet zich voort in de boekenreeks van deze komiek, en dan al helemaal in dit moppenboekje. In dit komisch vormgegeven boekje, vol kaders, kleurrijke randen en natuurlijk de tekeningen uit de animatieserie, staan meer dan 200 moppen. Sommigen zul je misschien als ouder wel herkennen, er zitten natuurlijk een paar klassiekers tussen, maar in plaats van de ge-ijkte Sam en Moos speelt nu Mr. Bean de hoofdrol. En dat schept mogelijkheden! Je kinderen zullen dan ook zonder enige twijfel genieten van dit heerlijke handzame en prettig leesbare moppenboekje!

Mr. Bean moppenboek, Big Balloon publishers
Prijs: 3,95 euro