Recensie: Mijn grote bouwboek met stickers

Mijn grote bouwboek met stickers Met stickers kun je de leukste dingen doen – zo maak je in een mum van tijd een geweldige tekening door je stickers van je favoriete karakters te gebruiken, maar je kunt er natuurlijk nog veel meer mee. In Mijn grote bouwboek met stickers krijg je 350 stickers en een flink aantal omgevingen (landschappen, wegen en meer) waar je die stickers op kunt gebruiken. Het leuke van Mijn grote bouwboek met stickers is namelijk dat je niet zo maar gewone stickers krijgt, maar dat de stickers juist een soort bouwstenen zijn waarmee je een eigen wereld kunt maken. Stapel gebouwen op elkaar om een bizarre flat te maken, combineer kleine onderdeeltjes om je eigen auto te maken, en gebruik stickers met texturen om jouw wereld helemaal af te maken. Het leuke van dit boek is dat je met de stickers helemaal je eigen wereld kunt maken. Achter in het boek tref je tien pagina’s aan met stickers. Die verwijzen weer naar een pagina in een boek, zodat je stickers met het juiste thema hebt die je kunt gebruiken. Dat is natuurlijk wel even opletten, want soms is het toch wel aantrekkelijk om een sticker van een andere pagina te gebruiken… en dan kom je daar weer in de problemen! Maar waarschijnlijk zul je nog wel stickers over hebben die je naar eigen inzicht kunt gebruiken. En het is en blijft jouw wereldje dat je bouwt, dus je kunt natuurlijk helemaal los gaan met alle stickers het Mijn grote Bouwboek met stickers!

Mijn grote bouwboek met stickers, Lauren Farnsworth Manteau, 48 pagina’s, paperback. Prijs: 8,99 euro. Leeftijd: vanaf 3 jaar. ISBN: 9789002259111