Recensie: Huisdiergeheimen

huisdiergeheimen-dvd

Huisdiergeheimen is een film die je wereld op zijn kop laat staan. Want heb jij je wel eens afgevraagd wat jouw kat of hond doet op de momenten dat er niemand meer thuis is? Het antwoord is simpel. Dan leiden ze echt hun eigen leventje! De makers van Verschrikkelijke Ikke en Minions laten het je zelfs zien, want zij kunnen met hun geheime camera’s echt overal komen en iedereen volgen.

Huisdieren in de flat

In de film Huisdiergeheimen leef je mee met de huisdieren van een groot appartementencomplex. Daarin zie je heel goed dat ieder dier ook zijn eigen karakter heeft met alle positieve en negatieve kantjes. In de hoofdrol glanst de trouwe terriรซr Max, bij wie de andere dieren uit de flat meestal op bezoek komen. Dat zijn onder andere de slome kat Chloรซ, het snoezige dwergkeeshondje Gidget, mopshond en lady-killer Mel, en de onnozele cavia Norman. Het leven van Max komt volledig op zijn kop te staan wanneer zijn bazin een tweede hond in huis neemt: de grote en knorrige bastaard Duke. Duke weet wat hij wil – alles dat Max heeft! Er ontstaat een fikse strijd tussen de twee honden, waar hun bazinnetje natuurlijk niets van mag weten.

Flinke problemen

Die ruzie breid al snel uit, en voor ze het weten komen de twee honden dik in de problemen. De straat blijkt namelijk geen veilige plek te zijn voor de huisdieren – de straatdieren kijken echt neer op de verwende en verwaande luxedieren. Maar als Duke echt in de problemen komt, blijkt het dat Max toch een klein hartje heeft. Hij besluit – samen met de andere dieren uit zijn gebouw – tot de redding over te gaan. Daar krijgen ze te maken met het schattige maar gestoorde konijntje Snowball en zijn bende straatdieren.

Ga direct naar Huisdiergeheimen op BOL.com.

Recensie over Huisdiergeheimen

Een grappige film vol absurde situaties en vreemde dieren. Geweldig om dit kijkje in de wereld van huisdieren te krijgen!