Recensie: Het tweede enige echte kleurboek voor grote kinderen

Het tweede enige echte kleurboek voor grote kinderenIn het tweede enige echte kleurboek voor grote kinderen vind je weer een heleboel kleurplaten, die speciaal ontworpen zijn voor grote kinderen. Dat houdt eigenlijk in dat je wat meer fantasie kwijt kunt in de kleurplaten zelf. Ze bestaan uit fijnere patronen, sierlijke vormen, en dagen uit tot heel nauwkeurig en precies werken. Dit kleurboek biedt dan ook reuze veel en uren lang genoeg plezier. In de verschillende omgevingen en kleurplaten kun je je eigen creatieve draai geven aan allerlei dieren, bloemen, vlinders, abstracte figuren, en heel veel fantasie voorwerpen. Natuurlijk kun jij helemaal zelf bepalen wat je gebruikt om de kleurplaten in te kleuren. Ga jij voor kleurpotloden, viltstiften, fineliners, verf, of heel iets anders? Dit compacte kleurboek staat vol met kleurplaten. Sommige zijn een paginagroot, anderen omvatten twee pagina’s. Gezien de onderwerpen en de vele hartjes die je in de kleurplaten tegenkomt, is dit boek eerder geschikt voor meisjes dan voor jongens, hoewel er ook een paar stoere kleurplaten te vinden zijn. Heel meisjesachtig of jongensachtig worden ze overigens niet, de illustratoren hebben er een goed op gelet om de tekeningen redelijk neutraal te houden. De kleurmogelijkheden zijn heel divers, en de oppervlakten zijn vaak opgedeeld in kleine vakjes, zodat kinderen er alle kanten mee op kunnen, en ook al wordt aangegeven dat je grote effenvlakken makkelijk mag opdelen in kleinere stukjes. Het tweede enige echte kleurboek voor grote kinderen zal ongetwijfeld een groot publiek aanspreken. Kleurboeken zijn immers helemaal van deze tijd, en met dit boek mag je ook zeker gezien worden!

Het tweede enige echte kleurboek voor grote kinderen bbnc, 192 pagina’s, paperback. Prijs: 9,95 euro. Leeftijd: vanaf 8 jaar. ISBN: 9789045317724