Recensie: Het Geronimo Stilton vakantiepakket met het stripboek Een muis op de maan en het Kleur-en spelletjesboek

Het Geronimo Stilton vakantiepakket

Het is weer bijna zo ver. De zomervakantie voor de deur. En zo’n vakantie staat natuurlijk voor heel veel leuke dingen doen, maar ook af en toe een momentje van rust. Die momentjes van rust kun je perfect vullen met het Geronimo Stilton vakantiepakket 2015. Daarin zit namelijk een spannend stripavontuur van Geronimo Stilton: Een muis op de maan, én een superleuk kleur- en spelletjesboek.

Het kleur- en spelletjesboek neemt je mee terug in de tijd, en heeft per bladzijde een ander Geronimo Stiltonboek uitgekozen om een leuke activiteit mee te doen. De ene keer zoek je naar een klein figuurtje in een enorme tekening, soms zoek je verschillen, of maak je één van de leuke illustraties af: en natuurlijk kun je iedere pagina inkleuren. Het is hierbij vooral grappig dat er gekozen is voor de eerdere titels van Geronimo’s avonturen. Ken jij ze allemaal? Heb jij ze gelezen? En kun je ze hier op onze site terugvinden?

Het stripboek met harde kaft heet Een muis op de maan. Hier gaan Geronimo en zijn vrienden op een spannend avontuur, als ze er achter komen dat de piratenkatten een gemeen plannetje hebben gesmeed, waarmee ze de geschiedenis (en dus ook het heden) kunnen veranderen. Maar daarvoor moeten ze wel naar de maan… zullen ze niet te laat komen? Dit stripboek is natuurlijk een geweldige aanvulling op de avonturen van Geronimo: zijn boeken staan natuurlijk al bekend om de leuke illustraties, en van die stijl wordt nu dankbaar gebruikgemaakt. Door de stripvorm leest het verhaal nog makkelijker en zit je nog beter in het avontuur. Heerlijk voor ene hete zomermiddag, lekker onder je parasolletje!

Met het Geronimo Stilton vakantiepakket 2015 hoef je je geen moment te vervelen. De combinatie tussen het stripboek en het activiteitenboek zorgt voor een leuke mix, en de prijs van 8,95 euro is natuurlijk echt heel scherp en gunstig. Zorg dus dat je dit pakket zeker in je koffer hebt voor je op vakantie gaat!

Geronimo Stilton vakantiepakket, Geronimo Stilton
De wakkere muis, 2x 96 pagina’s, hardcover en paperback.
Prijs: 8,95 euro. Leeftijd: vanaf 7 jaar. ISBN: 9789085923008