Recensie: Het enige echte fotodoodleboek voor kids, MJ Bronstein

Het enige echte fotodoodleboek voor kids Tekenen is en blijft leuk. Helemaal als je het op bestaande voorwerpen doet – zoals foto’s. Dat kun je natuurlijk doen in kranten, door bekende politici en sporters te voorzien van brilletjes, snorren en sikjes, maar je kunt ook een stap verder gaan. In het enige echte fotodoodleboek voor kids, bijvoorbeeld. Dat houdt de krant bovendien sneller beschikbaar voor je vader en moeder. In het enige echte fotodoodleboek voor kids vind je een flink aantal foto’s. Sommigen zijn gek of vrolijk, anderen relatief normaal. En bij iedere foto staat een opdracht geschreven, die je moet uitvoeren. Daarbij kun je jouw fantasie de vrije loop laten en alle creativiteit botvieren op die ene foto, die speciaal voor jou in het boek is geplaatst. Gebruik potloden, stiften, pennen, krijg, wat dan ook en teken de wereld op z’n kop, schets een optocht van niet-bestaande dieren, of ontwerp een onderwatertuin. De ene opdracht is nog gekker dan de andere, en ze staan allemaal garant voor heerlijk kliederen, krabbelen, dooddelen en niet te vergeten slap liggen van de lach! Het is echt een superleuk boek om in te werken en een mooi boek om later nog eens door terug te bladeren, en misschien nog wel een paar aanvullingen te doen. Je kunt je namelijk strak houden aan de gegeven opdrachten, maar meer mag natuurlijk altijd! Het enige echte fotodoodleboek voor kids is lekker groot (A4-formaat), heeft mooi stevig tekenpapier en bevat tientallen buitengewoon originele foto’s van M.J. Bronstein. Het perfecte creatieve boek voor iedereen die durft te doodlen! En vergeet niet dat er geen goed of fout is in dit boek. Het is jouw stijl, jouw creativiteit en jouw manier van werken die het boek maakt zoals het zal worden. Doodlen hoeft niet perfect, het mag met korte lijnen, dikke lijnen, krassen, strepen, letters… alles wat jij maar nodig hebt om een echt kunstwerk te maken van de vele foto’s in dit boek.

Het enige echte fotodoodleboek voor kids, MJ Bronstein BBNC, 96 pagina’s, paperback. Prijs: 9,95 euro. Leeftijd: vanaf 8 jaar. ISBN: 9789045318424