Recensie: FurReal Friends Daisy, Hasbro

Wil jij altijd al een huisdiertje, maar mag het niet van je ouders? Dan zijn de dieren van FurReal Friends helemaal geweldig! Wij mochten kennismaken met Daisy, het lieve nieuwe katje van de FurReal familie. Een lief een aanhankelijk beestje, waar je urenlang mee kunt spelen! En het mooie is: je hoeft er bijna helemaal niet voor te zorgen! Is dat niet handig?

Het katje Daisy ziet er niet alleen heel erg schattig uit, maar is ook nog eens erg leuk om mee te spelen. Ze houdt ontzettend van lekker knuffelen en spelen! Ze beweegt achter haar speeltje aan, maakt spinnende geluiden en kan zelfs op haar pootjes staan. Als je heel erg lief voor haar bent kan ze zelfs een echt poezenlied voor je zingen! De acties die ze doet bepaal jij voor het grootste deel. Op haar pootje en haar rug zit een knopje, waar je op kunt drukken. Zo kun je met een of twee drukken op het pootje verschillende spelletjes in gang zetten, en met een druk op haar ruggetje (en dat knopje is wat lastig te vinden) echt in een knuffelstand zetten. Lekker spinnend en dabbend met haar pootjes nestelt ze zich dan tegen je aan.

Daisy heeft ook een sensor in haar kopje. Zwaai met je hand of het meegeleverde plumeauspeeltje voor haar kopje en ze zal hem proberen te pakken! Zo lijkt het echt alsof ze aan het spelen is. Let op, want als je langs het katje loopt kan het ook zo maar zijn dat ze reageert. Schrik dus niet als je ineens poezengeluidjes hoort, want Daisy houdt alles in de gaten! Erg leuk dat Daisy soms zo maar op je reageer, maar daarentegen is het wel jammer dat ze zo op haar plek blijft zitten. Een rondlopend poesje zou nóg een stapje leuker zijn geweest. Aan de positieve kant: zo weet je wel altijd waar het katje is! Logisch dat FurReal Friends Daisy genomineerd is voor Speelgoed van het jaar 2013!

FurReal Friends Daisy, Hasbro
Vanaf 4 jaar. Inclusief 4x AA batterijen. Prijs: 74,95 euro