Recensie: Draken, race naar de rand speelfiguren

IMG_5339

Op Netflix kun je vanaf april 2015 genieten van een nieuwe serie van de makers van Hoe train je een draak: Draken, race naar de rand (Dragons, Explorers of Berk). Een spannende serie, geschikt voor jongens en meisjes van 6 jaar en ouder. Veel ouder, want ook voor volwassenen is de serie erg grappig en soms spannend. Ik spreek uit ervaring! Speelgoedfabrikant Spin Master maakt al draken die zo uit de serie komen gevlogen, en mag ook nu weer unieke draken namaken uit de serie Draken, Race naar de rand. Zoek naar de Dragons in de speelgoedwinkel!

IMG_5341

Die series bestaan niet alleen uit speelgoeddraken, maar ook Action Dragons en unieke draken met hun rijders, de Dragons and riders. De bekende personages Warmachine & Drago, Toothless & Hiccup, Nadder & Astrid en Monstrous Nightmare & Snotlout zijn vanaf nu samen verkrijgbaar. De draken hebben allemaal bewegende vleugels en de berijders zijn voorzien van een wapen om het kwaad te bestrijden. Er is zelfs een speciale set verkrijgbaar, waarin de bekende draak Toothless en zijn rijder Hiccup samen de strijd aangaan met de gepantserde Draken. Pas op: Toothless kan zelfs zijn tegenstander verslaan met lichtgevende projectielen! Onze Astrid met haar Stormvlieg is voorzien van een enorme bijl, om haar tegenstanders mee te lijf te gaan. Stormvlieg heeft beweegbare poten en vleugels, en een staart die ze kan afschieten. Astrid zelf kan plaatsnemen achter de beschermende kam van Stormvlieg, waar ze stevig blijft zitten. Onze actiedraak Boneknapper heft beweegbare poten en vleugels. Ook zijn bek kan wijd gesperd geopend worden. En… hij geeft licht in het donker! Heel erg stoer.Ook deze draak ziet er mooi afgewerkt uit, met mooie details en een griezelige botstructuur.

IMG_5342

Tem ook de onervaren draken
Ben jij nog op zoek naar een ongetemde draak? Alle draken zijn los verkrijgbaar en kunnen door jou worden getemd tot een echte gevaarlijke draak om de spannende strijd aan te gaan. Zelfs voor de kleinste drakentemmers heeft Spin Master Mini Dragons ontwikkeld. De bekende drakenToothless, Cloudjumper en Hiccup zijn ook als pluche varianten verkrijgbaar. Zo kunnen zij alvast goed oefenen voordat het echte werk begint.

Een derde seizoen exclusief op Netflix
Dreamworks en Netflix bundelen voor het derde seizoen hun krachten en zenden het nieuwe seizoen Dragons Explorers of Berk vanaf april exclusief uit op Netflix. De films en serie draaien om de vriendschap tussen Vikingen en hun draken in combinatie met veel actie en humor.

Details:

• Spin Master heeft een heel nieuw drakenassortiment ontwikkeld voor jongens en meisjes van 6 tot 9 jaar.
  • De nieuwe draken uit het assortiment zien er nu nog angstaanjagender en stoerder uit dan nooit tevoren.