Kiezen maar
Een van de belangrijkste eerste stappen die je moet maken is om te kiezen welk medium je het beste kunt gebruiken om je doel te bereiken. Je hebt immers maar een beperkte tijd en budget ter beschikking. Die moet je zo efficiënt mogelijk zien te gebruiken! In het compacte boekje Concent Marketing leer je in een duidelijke lijn, stap voor stap, hoe je jouw product, jouw concent, aan de man brengt. Naast die heldere uitleg en informatie krijg je ook een paar heel eenvoudige hulpmiddelen en vragen aangereikt, waarmee je zelf aan de slag kunt met de eerste acties en beslissingen.Conclusie over Content marketing
Ik ben echt fan van de boeken van Digitale Trends en Tools in 60 minuten. Het is een geweldige manier om een gedegen basis te krijgen over een veellheid aan onderwerpen, of het nu gaat om het (zakelijk) gebruiken van Instagram of het inzetten van een nieuwe tactiek als Content Marketing. Met deze informatie kun je al een heel eind komen. Misschien (waarschijnlijk) is het zelfs al genoeg. Maar wil je er meer over weten, dan heb je goede handvatten om je verder in de materie te verdiepen. En dan kun je natuurlijk terecht bij de schrijfster van het boek of op het platform Frankwatching. Door: CooleSuggesties Score: Content marketing krijgt 9 van de 10 punten.Informatie
Contentmarketing, Carlijn Postma
Haystack, 144 pagina’s, paperback.
ISBN: 9789461261014 . Prijs: 12.50 euro.
ISBN: 9789461261014 . Prijs: 12.50 euro.
Boeken koop je bij je plaatselijke boekhandel.
Online bestellen kan onder andere op: