Geniet van Buurman en Buurman: al 40 jaar beste vrienden

buurman en buurman Je kent ze vast wel: de twee grappige mannetjes Pat en Mat, in het Nederlands ook wel Buurman en Buurman genaamd. Wat je misschien niet wist, is dat dit tweetal al veertig jaar de beste vrienden is! En al bijna veertig jaar zijn ze wereldberoemd. Dat moet gevierd worden met een geweldige serie filmpjes, en dat kun je doen met deze dvd of blu-ray. Hier kun je genieten van zes geweldige filmpjes, waarin de twee buurmannen met hun kenmerkende shirts en grappige hoedjes de meest bizarre klussen uitvoeren, waarbij het alsmaar erger wordt. Buurman en Buurman zijn inmiddels echte cultklassiekers geworden, waar jong en oud van mag genieten. Schaam je dus vooral niet als je dubbel van het lachen op de bank ligt als één van hen (nee, ik kan ze zelf ook niet uit elkaar houden) weer met een nieuw stuk gereedschap komt om een sinaasappelpers te maken, omdat die uit de winkel niet werkt, of als ze bezig zijn met het monteren van wieltjes onder een hometrainer, omdat het uitzicht binnen zo saai is. Alledaagse problemen worden flink opgeblazen en met het geweldige klustalent van deze twee mannen opgelost. Als ze eerst maar eens zouden nadenken voor ze ergens aan beginnen! Over Buurman & Buurman – Al 40 jaar beste vrienden! Buurman & Buurman bestaan 40 jaar en dat mag gevierd worden! Een uur vol inventief geklus met de stemmen van Kees Prins en Siem van Leeuwen. Buurman & Buurman – Al 40 jaar beste vrienden! is een compilatie van de ongekend populaire serie over twee klunzige, maar altijd positieve buurmannen. De compilatie bestaat uit vijf gloednieuwe, nooit vertoonde afleveringen en twee klassiekers, die helemaal zijn opgepoetst naar de hoogste technische standaarden. Zonder plakband en spijkers trouwens! Aan de lopende band bedenken de vrienden nieuwe klusideeën om hun levens nog leuker en handiger te maken. Soms loopt je immers tegen probleempjes aan die je niet had kunnen voorzien. Zo is het dak van je schuurtje niet mooi genoeg, blijkt het knap lastig te zijn om een levensgrote cactus naar binnen te sjouwen en zijn er nog een paar andere lastige probleempjes. Het resultaat liegt er niet om: met hun eigenzinnige geklus is niets in huis veilig en de ravage blijkt enorm. Vol goede moed zien de buurmannen dit als een mooie aanleiding voor een nieuwe klus en lossen ze de mankementen samen weer op!

Buurman en Buurman: al 40 jaar beste vrienden, Just Film Entertainment Tijdsduur: 60 minuten, Animatie. Leeftijd: vanaf 4 jaar. Verkrijgbaar op: DVD, Blu-ray