Recensie: Australian Heart To Get met Valentijn

Zoek jij nog een originele manier om je liefde te betuigen, bekend te maken of te onderstrepen? Chocolade is altijd een goede manier. Wist je dat chocolade eenzelfde stofje aanmaakt in de hersenen als verliefdheid? Dubbel succes dus!

Australian heeft een geweldig mooi chocoladecadeau ontwikkeld: Heart to get. Een chocoladehart, gevuld met een ganachevulling met crispies of gevuld met marsepein. Daar wil iedereen z’n hart wel in zetten! Bovendien is het groot genoeg om er met z’n tweetjes aan te knabbelen, keer op keer. De harten wegen 160 gram, en zijn verpakt in een mooi metalen hartvormig blik.

De Heart to Get is verkrijgbaar in melk, wit en puur. Als je ‘m besteld zit er een kaartje in het blik, waar je een persoonlijke boodschap kunt laten printen. De marsepeinen of crispy vulling is omhuld met een laagje melk, wit, of pure chocolade. Let wel: door de vulling is het hart knap machtig. Ook zijn er weinig manieren om ‘m te delen zonder een scherp mes er in te zetten – da’s niet zo romantisch natuurlijk – of door het hart echt fysiek te delen. Of je laat ‘m je lief natuurlijk helemaal zelf opknabbelen. Dankzij het bewaarblik is dat ook geen enkel probleem.

Naast het premium Heart to get-blik met vulling heeft Australian nog veel meer romantische producten in haar assortiment – kijk snel op hun website, dan ben je er zeker op tijd bij! Bezoek: www.australianhomemade.com

Heart to Get, Australian
Prijs: 6,95 euro

Dit product bij: Leverancier