adidas hoort natuurlijk zonder meer bij sport, en heeft haar naam ook verbonden met de UEFA Champions League. De nieuwe UEFA Champions League Star Edition Body Care lijn is een lijn van officieel gelicenseerde producten die gewijd zijn aan het UEFA Champions League seizoen 2015/16. Ze zijn geïnspireerd door de sfeer van de Competitie waarin de overwinning centraal staat, en hiermee kunnen de fans met de nieuwe lijn hun passie voor het spel iedere dag vieren. Fris ruikend, nog wel.
De UEFA Champions League brengt elk jaar de beste spelers van de wereld samen in één van ́’s werelds best bekeken sportevenementen. Door dit als inspiratie te nemen, heeft adidas de beste en meest energieke geuringrediënten samengebracht om een houtachtige, groene aromatische geur voor mannen te creëren die er duidelijk uitspringt. Een nieuwe ster is geboren.
De Star Edition geur trapt af met een krachtige uitbarsting van pittig bergamot en mandarijn, versterkt door een energieke aanval van knapperige, groene tomatenbladeren en verse kardemomzaden. Het middenveld speelt zich af rond een pure Lavandin France noot, gekruid met zwarte peper uit Madagaskar en een vleugje roos om de moderne mannelijkheid te benadrukken. In de achterhoede zorgen intens houtachtige noten van cederhout uit Virginia, patchouli uit Indonesië en karanal voor een krachtige ondersteuning die de geur tot een echte winnaar maken. Fris en helder, klaar voor een zoete overwinning, maar zonder heel zware of overweldigende tonen te gebruiken. Een echte sportgeur!
Terwijl de eerste collectie zijn schijnwerper richtte op de glanzende UEFA Champions League Cup, richt de nieuwe Body Care lijn zich op de bijzondere sterrenkwaliteit. De Competitie is een viering van de excellente vaardigheden van de sport, die gesymboliseerd wordt door het legendarische Star Ball logo. Alleen de meest elitaire Europese clubs kwalificeren zich om deel te nemen en alle ogen zullen gericht zijn op hun sterspelers, die elk hun naam willen laten ingraveren in de eregalerij.
Om in het sterrenthema te blijven is de in het oog springende verpakking van de lijn opgebouwd rond het ontwerp van de karakteristieke ‘Star Ball’ adidas voetbal, die in alle wedstrijden van de Competitie gebruikt wordt. Om de samenwerking nog verder te benadrukken deelt de Body Care collectie de rijke blauwe en glanzende zilveren kleurcodes met de kleuren van de Competitie. Het resultaat? Een sportieve, mannelijke look die wereldwijd onmiddellijk herkenbaar is voor de vele voetbalfans.
[Beauty_Shop]
De adidas UEFA Champions League Star Edition Body Care lijn bestaat uit:
– Eau de Toilette 50 ml € 8,99
– Eau de Toilette 100 ml € 10,99
– After-Shave 100 ml € 7,99
– Deo Body Spray 150 ml € 2,99
– Hair & Body Shower Gel 250ml € 2,99