Boek recensie: Oh my foodness, de lekkerste comfortfoodrecepten

Iedere dag koken kan een flinke opgave zijn. Op een gegeven moment is de fut er wel een beetje uit. Zeker als er commentaar komt op wat je op tafel hebt gezet, nadat je net anderhalf uur hebt zitten ploeteren op dat nieuwe gerecht. Daarom is het fijn als je wat nieuwe inspiratie krijgt, waar niemand echt een buil aan kan vallen, en die ook nog eens niet al te moeilijk is om te maken. Dat is eigenlijk Oh my foodness in een notendop. Een kookboek vol comfortfoodrecepten!

Comfort food

Dit boekje staat vol comfort food. Lekkere recepten die soms gebaseerd zijn op bekende smaken, maar dan weer uniek zijn in hun eigen klasse. Verwacht in dit boekje dus geen ‘klassieke’ gerechten, maar makkelijkere, smakelijkere en vollere versies van die bekende smaken. En natuurlijk is comfort food voor ieder moment van de dag, of je nu wakker wordt of als tussendoortje, als lunch of als hoofdmaaltijd. Naast de vele zoete gerechten in dit boek vind je van alles wat.

Easy peasy

Het leuke van Oh my foodness is dat Sabie Koning vaak gebruikmaakt van cheats: eenvoudige vervangingen die een gerecht een extraatje geven, maar het je vaak ook wat eenvoudiger maken in de keuken. Desondanks wordt veel in Oh My Foodness – De lekkerste comfortfoodrecepten zelf en met de hand gemaakt. Zorg dus voor een goed gevulde kruidenkast en maak je klaar voor wat verbluffende maaltijden.

Ga direct naar Oh my foodness, de lekkerste comfortfoodrecepten op BOL.com.

Recensie over Oh my foodness, de lekkerste comfortfoodrecepten

Lekkere recepten, waarbij je even niet moet nadenken over die calorieën of de schijf van vijf. Dat is comfort food bij uitstek, en dat is ook waar het in dit boekje om draait. Natuurlijk wordt er wel gewerkt met groente, maar dan als smaakmaker, niet ‘omdat het moet. Klassieke gerechten krijgen een make-over in comfortfoodstyle, van cronuts tot een wentelfteefjestosti of cinamonrolls-tarte-tatin. Maak je klaar voor een aantal verrassende combinaties!

Titel: Oh my foodness, de lekkerste comfortfoodrecepten
Uitgever: Fontaine Uitgevers
Aantal pagina’s: 144