
Marketing psychologie
Maak ze gek! is dan ook een combinatie tussen een basisboek marketing, een spoedcursus reclamemaker en de korte weg naar een cursus tekstschrijver. Al deze elementen worden gekoppeld en gemixt tot een soepel lopend verhaal dat niet alleen glas helder en duidelijk is maar ook nog eens ontzettend fijn weg leest.De basis
Wat je bij het boek Maak ze gek! niet mag vergeten, is dat het een basisboek betreft en voor een breed publiek is geschreven. Niet alle problemen worden in dit boek bij de horens gevat en ook zal voor niet alle bedrijven een pasklaar antwoord te vinden zijn in dit boek. Wel zul je in dit boek veel tips en technieken tegenkomen die je direct in de praktijk kunt toepassen. Lees ze en probeer ze uit zou ik zeggen, want door gebruik te maken van deze kennis hoef je het wiel niet met vallen en opstaan opnieuw uit te vinden. Voor je het weet heb je een onderscheidende website waardoor je klanten onder de indruk zijn, tot actie overgaan en je weten te vinden. Daarbij worden middelen als social media en het maken van online reclame (en vooral filmpjes) niet geschuwd. Maak ze gek! Aartjan van Erkel Van Duuren Management, 208 pagina’s, paperback. Prijs: 22,50 euro. ISBN: 9789089653345Boeken koop je bij je plaatselijke boekhandel.
Online bestellen kan onder andere op:
Laat hieronder jouw reactie achter