• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Home
  • Boeken
    • Kinderen
      • Info voor je boekbespreking
      • Prentenboeken
    • Young adult
    • Volwassenen
    • Informatief
      • Creatief
      • Educatief kinderen
      • Informatief volwassenen
      • Management boeken
    • Kookboeken
  • Entertainment
    • Er op uit
    • Films en series
      • Netflix, Prime Video, Disney+ en TV
      • Actie
      • Animatie
      • Horror
      • Komedie
      • Speelfilm
    • Games
    • Muziek
    • Speelgoed
    • Spellen
    • Uit-agenda
  • Eten & drinken
    • Eten en drinken
    • In de keuken
    • Kookboeken
    • Recepten
  • Lifestyle
    • Business
      • Marketing
      • Zelfstandig ondernemen
      • Management boeken
    • Gadgets
    • Gezondheid
    • Huis
    • Kleding & verzorging
    • Tuin
  • Feest
    • Halloween
    • Kerstmis
    • Moederdag
    • Pasen
    • Sinterklaas
    • Vaderdag
    • Valentijnsdag
    • Verjaardag
  • Prijsvragen
logo coolesuggesties liggend banner

CooleSuggesties

Stoere reviews, nieuws en tips

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
  • Mail

Kornuit viert hopoogst in nieuwe tv-commercial

30 maart 2015Eten en drinken

kornuitVandaag lanceert Kornuit de nieuwe televisiecommercial ‘Oogstfeest’, waarin de nieuwe oogst van Cascade hop gevierd wordt. Met deze commercial wil de jongste generatie brouwers van Grolsch het verhaal vertellen achter de frisheid van Kornuit pils. Cascade hop, het belangrijkste ingrediënt van Kornuit pils, zorgt voor het frisse, citrus-achtige aroma waar Kornuit pils om geliefd is. Met sfeervolle beelden van een oogstfeest geeft de tv-commercial de emotie en kernwaarden van Kornuit goed weer: een pils voor de energieke twintigplusser die graag op stap gaat met vrienden, nieuwe dingen wil ontdekken en tegelijkertijd kwaliteit en vakmanschap erg waardeert. De commercial zal vanaf vanavond op de Nederlandse tv-kanalen en online te zien zijn.

Oogstfeest
Onder het motto ‘behoud het goede, maar blijf ontdekken’ refereert Kornuit in de nieuwe tv-commercial naar het rijke verleden van het ambacht bier brouwen. Het traditionele oogstfeest staat daarbij centraal – met inbegrip van kampvuren en een oogstprinses. Tegelijkertijd ademt de commercial het festivalgevoel, met een grote rol voor vriendschap en feestelijkheid. Hiermee zet de commercial de persoonlijkheid van Kornuit neer: met vakmanschap gebrouwen door een jonge generatie, voor een jonge generatie, geïnspireerd op 400 jaar brouwerstraditie van Grolsch. Een van de hoofdrolspelers in de commercial is wederom Marc Janssen, brouwer en training specialist bij Grolsch. Hij vertolkt de jongste generatie brouwers van Grolsch.

Jong en eigentijds pils

Een tv-commercial voor jong en eigentijds pils vraagt om bijpassende muziek: ‘Along The Way’ van de opkomende Nederlandse band Sunday Kids, Net als de jongste generatie brouwers van Grolsch laat deze Americana band zich inspireren door het verleden. Via onder andere festivals gaan Kornuit en Sunday Kids een samenwerking aan.

Kornuitfestivals

Geheel in lijn met de traditionele oogstfeesten, geeft Kornuit tussen 13 en 30 juni elke dag 2 kaarten weg voor diverse muziekfestivals via www.ontdekkornuit.nl. Bij aankoop van de actieverpakking maak je kans op kaarten voor een Kornuitfestival naar keuze (meer informatie is te vinden op www.ontdekkornuit.nl).

Beschikbaarheid
Kornuit van Grolsch is te koop in supermarkten en slijterijen in zowel sixpack 33cl flesjes als sixpack 33 cl blikjes. De adviesverkoopprijs is respectievelijk € 3,99 en € 5,29.

Over Rianne

Rianne, moeder van twee pubers, part-time werkzaam als SEO-specialist bij een webdesignbureau en ontzettend actief op CooleSuggesties.nl! Ze houdt van gezellige dingen doen met het gezin, uitstapjes ondernemen, lezen, een goede latte en van films kijken.

Lees Interacties

Laat een reactie achter Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Primaire Sidebar

ONZE PRIJSVRAGEN

  • Win weekendkaarten: Heroes Made in Asia

  • Win vrijkaarten en goodies van de film John Wick 4

  • Win vrijkaarten en goodies voor de film 65

  • Win vrijkaarten + goodies voor Shazam! Fury of the Gods

  • Win goodies met de superheldenserie voor jonge kijkers: Batwheels

Onze topsuggesties

Alle CooleSuggesties Toppers op een rij

ONZE LAATSTE BERICHTEN

  • Film recensie: Alice, Darling

    Film recensie: Alice, Darling
  • Win vrijkaarten en goodies van de film John Wick 4

    Win vrijkaarten en goodies van de film John Wick 4
  • Zo kies je het beste cadeau voor kinderen in 4 stappen

    Zo kies je het beste cadeau voor kinderen in 4 stappen
  • 5 verzorgingsproducten die iedere man met een baard nodig heeft

    5 verzorgingsproducten die iedere man met een baard nodig heeft
  • Serie review: The Last of Us

    Serie review: The Last of Us
  • Binnenkort in de bioscoop: The Little Mermaid

    Binnenkort in de bioscoop: The Little Mermaid

Footer

Samenwerken

Heb jij een leuk product of coole dienst voor jongens of mannen? Kijk dan op onze contactpagina voor alle mogelijkheden.

Disclaimers

Klik hier voor meer informatie over:
Voorwaarden voor deelname aan onze prijsvragen
Privacy en cookiebeleid
Copyright en disclaimer

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil jij op de hoogte gehouden worden van onze reviews, artikelen en winacties? Meld je dan hier aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief!