logo-liggend-wit-donkerblauw-klein

Kornuit viert hopoogst in nieuwe tv-commercial


kornuitVandaag lanceert Kornuit de nieuwe televisiecommercial ‘Oogstfeest’, waarin de nieuwe oogst van Cascade hop gevierd wordt. Met deze commercial wil de jongste generatie brouwers van Grolsch het verhaal vertellen achter de frisheid van Kornuit pils. Cascade hop, het belangrijkste ingrediënt van Kornuit pils, zorgt voor het frisse, citrus-achtige aroma waar Kornuit pils om geliefd is. Met sfeervolle beelden van een oogstfeest geeft de tv-commercial de emotie en kernwaarden van Kornuit goed weer: een pils voor de energieke twintigplusser die graag op stap gaat met vrienden, nieuwe dingen wil ontdekken en tegelijkertijd kwaliteit en vakmanschap erg waardeert. De commercial zal vanaf vanavond op de Nederlandse tv-kanalen en online te zien zijn.

Oogstfeest
Onder het motto ‘behoud het goede, maar blijf ontdekken’ refereert Kornuit in de nieuwe tv-commercial naar het rijke verleden van het ambacht bier brouwen. Het traditionele oogstfeest staat daarbij centraal – met inbegrip van kampvuren en een oogstprinses. Tegelijkertijd ademt de commercial het festivalgevoel, met een grote rol voor vriendschap en feestelijkheid. Hiermee zet de commercial de persoonlijkheid van Kornuit neer: met vakmanschap gebrouwen door een jonge generatie, voor een jonge generatie, geïnspireerd op 400 jaar brouwerstraditie van Grolsch. Een van de hoofdrolspelers in de commercial is wederom Marc Janssen, brouwer en training specialist bij Grolsch. Hij vertolkt de jongste generatie brouwers van Grolsch.

Jong en eigentijds pils

Een tv-commercial voor jong en eigentijds pils vraagt om bijpassende muziek: ‘Along The Way’ van de opkomende Nederlandse band Sunday Kids, Net als de jongste generatie brouwers van Grolsch laat deze Americana band zich inspireren door het verleden. Via onder andere festivals gaan Kornuit en Sunday Kids een samenwerking aan.

Kornuitfestivals

Geheel in lijn met de traditionele oogstfeesten, geeft Kornuit tussen 13 en 30 juni elke dag 2 kaarten weg voor diverse muziekfestivals via www.ontdekkornuit.nl. Bij aankoop van de actieverpakking maak je kans op kaarten voor een Kornuitfestival naar keuze (meer informatie is te vinden op www.ontdekkornuit.nl).

https://www.youtube.com/watch?v=GZwPglonV9k

Beschikbaarheid
Kornuit van Grolsch is te koop in supermarkten en slijterijen in zowel sixpack 33cl flesjes als sixpack 33 cl blikjes. De adviesverkoopprijs is respectievelijk € 3,99 en € 5,29.

Geschreven door Rianne

Rianne, moeder van twee pubers, part-time werkzaam als SEO-specialist bij een webdesignbureau en ontzettend actief op CooleSuggesties.nl! Ze houdt van gezellige dingen doen met het gezin, uitstapjes ondernemen, lezen, een goede latte en van films kijken.