KFC en streetwear merk Banlieue zijn een super coole samenwerking aangegaan en hebben een streetwise collectie ontwikkeld. Daarbij lijken de twee merken om de aandacht te roepen, maar wel op een toffe en harmonieuze manier. Eén ding is zeker: met de KFC + Banlieue shirts mag je gezien worden, zeker als je fan bent van de fingerlicking-good snacks van KFC! Naast de shirts kun je bovendien een herbruikbare KFC + Banlieue bucket scoren, waarmee je ook eventjes denkt aan het milieu. Goed bezig!
In stijl
De introductie van de KFC + Banlieue werd natuurlijk in stijl afgetrapt door de takeover van vijf KFC-restaurants. De restaurants in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag waren het spreekwoordelijke canvas van Rotterdamse graffiti-kunstenaar JEEJ. Het ontwerp van deze artiest zie je ook terug op de limited edition herbruikbare KFC-bucket en de Banlieue t-shirts. De KFC + Banlieue shirts zijn alleen online te koop. Tof detail: de opbrengst van deze verkoop gaan naar de Banlieue Foundation. Deze stichting helpt mensen van alle leeftijden om hun plek te vinden in de samenleving. Door middel van sport, kunst en cultuur worden jongeren gestimuleerd om diverse uitlaatkleppen te verkennen en rolmodellen te ontmoeten. De KFC + Banlieue buckets, gevuld met 22 Hot Wings, zijn alleen te koop in de restaurants in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag*.
Weg met wegwerp: de KFC + BANLIEUE BUCKET
De capsulecollectie van de twee merken (die beide hun roots vinden in Rotterdam) markeert het einde van het gebruik van wegwerpplastic in KFC-restaurants. Logisch dat een limited edition herbruikbare KFC + Banlieue bucket is opgenomen in deze capsule collectie. Heb jij één van de buckets bemachtigd? Dan kun je deze herbruikbare bucket tot en met eind september opnieuw met korting laten vullen!
De prijs voor het shirt met de re-usable bucket bedraagt 39,99 euro. Voor meer informatie: check KFC.nl en clandebanlieue.com