logo-liggend-wit-donkerblauw-klein

Haast je – hij is er… het Intertoys Speelgoedboek

Op 5 oktober lanceerde Intertoys de eerste fase van haar najaarscampagne met een focus op de meeste gestelde vraag in alle winkels: “is ‘ie er al?”. Maar wat, zul jij je afvragen. Dat is nog even afwachten: medio oktober wordt die vraag beantwoord!

Winkelervaring

In deze campagne volgen we een Intertoys medewerker wiens wereld wordt overgenomen door kinderen met maar één prangende vraag: “is ‘ie er al?”. Dit alles leidt naar een mysterieus pakket met als onthullingsdatum 14 oktober.

Intertoys in de bioscoop

Speciaal voor de campagne heeft Intertoys samen met partners DUNKD en Vlimse een reclamefilmpje ontwikkeld, die nu te zien is in alle bioscopen, op tv en als online video campagne. Daarnaast zijn er out of home uitingen gemaakt die de verschillende scenario’s uit de commercial versterken. Deze uitingen zijn terug te zien in de eerste digital out of home campagne van Intertoys.

“Deze campagne is ontstaan vanuit de meest gestelde vraag in onze winkels en we hebben bewust gezocht naar de meest absurde en speelse manieren om hier vorm aan te geven. Tijdens het creatieve proces moesten we onszelf echt afremmen, want als je vanuit het perspectief van een kind denkt, zijn de mogelijkheden eindeloos. De keuze voor Joris Noordenbos als regisseur was een schot in de roos, gezien zijn stijl perfect aansloot bij ons concept en de speelse vormgeving van Intertoys.” aldus Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys.

Op 14 oktober komt het volgende deel van de campagne online, met opnieuw een commercial die je kunt bekijken op verschillende mediakanalen.

Bekijk het filmpje hier!

Update: Hij is er!

Intertoys lanceert in navolging van de eerdere “is ‘ie er al?” campagne, nu het vervolg van de najaarscampagne. Deze tweede fase is volledig gericht op de release van het enige échte Speelboek van Intertoys. De nieuwe commercial is ontwikkeld in samenwerking met bureaus DUNKD en Vlimse, en is geregisseerd door Joris Noordenbos.

Het vervolg op de succesvolle “is ‘ie er al?” campagne beantwoordt eindelijk die meest gestelde vraag. Op 14 oktober lanceerde Intertoys het Speelboek 2023 en ondersteund dit met de campagne “Hij is er weer!”. In de nieuwe commercial volgen we opnieuw Liam, bekend uit de eerdere campagne, op deze langverwachte dag en zijn reis naar de lokale Intertoys om daar het nieuwste Speelboek te bemachtigen.

“Ik denk dat ieder kind, maar ook volwassene, dat ene gevoel wel kent wanneer ze het nieuwste Intertoys Speelboek in handen krijgen. De geur alleen al roept vele mooie herinneringen op. Die kinderlijke spanning en enthousiasme, om met een echte missie op pad te gaan, is wat we in deze campagne willen benadrukken.” aldus Celvin de Bie, Head of Marketing van Intertoys. “Ik kan me nog goed herinneren hoe ik mij als kind voelde als het Speelboek van Intertoys uitkwam. Vol spanning telde ik de dagen af en racete ik ook naar mijn lokale Intertoys winkel voor twee exemplaren, één om in te knippen en één om te bewaren.”

De campagne wordt ondersteund met een nieuwe commercial welke te zien is in bioscopen, op tv en diverse online video campagnes.

Het Intertoys Speelboek is vanaf nu af te halen in alle Intertoys winkels en digitaal te bekijken op Intertoys.nl: https://www.intertoys.nl/speelboek

Geschreven door Dennis van Houts

Dennis, hoofdredacteur van CooleSuggesties.nl. Getrouwd, vader van twee zoons. Beetje nerdy, houdt van lekker eten en films kijken. Verslindt boeken bij het leven.