logo-liggend-wit-donkerblauw-klein

Intertoys introduceert Toy Topper-label voor het beste speelgoed.


Vanaf 1 oktober vind je binnen de Intertoys producten met het label Toy Topper. De artikelen met het label Toy Topper zijn zorgvuldig geselecteerd als Intertoys’ keuze door de Toy specialisten van Intertoys. De introductie van het Toy Topper label is een belangrijke stap in de positionering van Intertoys als dé specialist op het gebied van speelgoed en games.

Spelen is eerste levensbehoefte!

Spelen is niet alleen heel leuk, maar draagt ook bij aan de ontwikkeling van een kind. Door te spelen leer je jezelf kennen, wat je leuk vindt, waar je goed in bent en bouw je aan je eigen toekomst. Zo ziet Intertoys spelen als een eerste levensbehoefte. Begin 2022 heeft Intertoys de nieuwe merkpositionering geïntroduceerd met de pay-off: GO PLAY! Deze positionering verstevigt de positie van Intertoys als dé speelgoedspecialist die spelen aanstekelijk maakt voor iedereen.

Toy Topper navigatie naar de juiste keuze

Als dé specialist op het gebied van spelen biedt Intertoys het allerleukste, beste, nieuwste en meest gewilde speelgoed aan in het assortiment. “Ons assortiment bestaat gemiddeld uit zo’n 7.000 artikelen. Elk artikel wordt geselecteerd op relevantie, kwaliteit en speelwaarde”, Aldus Eddy Assies, CEO van Intertoys. “Het Toy Topper label brengt binnen deze selectie aan speelgoed nog meer richting in de zoektocht naar het beste cadeau.”

In totaal zijn er zo’n 65 Toy Topper artikelen binnen het volledige Intertoys assortiment. De Toy Toppers zijn in alle categorieën, merken en thema’s terug te vinden. De selectie aan Toy Toppers is zorgvuldig samengesteld door de Toy specialisten van Intertoys. “We introduceren dit label bij de producten die net dat beetje extra’s brengen, de meeste speelwaarde hebben en het beste cadeau op ieder feestje zullen zijn”, aldus Assies.

Het enige echte Speelboek

Alle Toy Toppers zijn terug te vinden in het enige échte Intertoys Speelboek, welke dit jaar op zaterdag 1 oktober verschijnt. In het Speelboek zijn de Toy Toppers te herkennen aan het groene Toy Topper label. “Dit zijn dé artikelen die bovenaan de verlanglijstjes komen te staan” vertelt Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys.

YouTube serie

Ter ondersteuning van de Toy Toppers introduceert Intertoys een speciale Toy Topper videoserie op YouTube. “Alleen roepen dat een product heel goed is, dat kan iedereen natuurlijk. Als dé speelgoedspecialist is het voor ons belangrijk om dat specialisme ook te delen met kinderen en alle cadeaugevers. Met de introductie van deze serie nemen we je mee in alle relevantie rondom een product en verstevigen we onze rol als specialist”, aldus de Bie. De videoreeks bestaat uit 15 afleveringen welke wekelijks op het YouTube kanaal van Intertoys worden gedeeld tot en met het einde van het jaar.

In iedere aflevering staat één van de Toy Toppers centraal. “De serie dient zowel informatief als gewoon heel leuk te zijn. Want spelen is ten slotte het leukste wat er is!” vervolgt de Bie. Het format van de serie is opgebouwd uit twee terugkerende onderdelen. De Toy specialist, een medewerker van Intertoys, die alles kan vertellen over het product. De Toy Testers, welke bestaan uit verschillende koppels van kinderen die de producten unboxen en uitproberen.

Geschreven door Rianne

Rianne, moeder van twee pubers, part-time werkzaam als SEO-specialist bij een webdesignbureau en ontzettend actief op CooleSuggesties.nl! Ze houdt van gezellige dingen doen met het gezin, uitstapjes ondernemen, lezen, een goede latte en van films kijken.