logo-liggend-wit-donkerblauw-klein

Het begint allemaal met een cool ontbijt


jumbo ontbijttipsHet voorjaar hangt al even in de lucht. Hoe begin je een lentedag beter dan met een lekker en gezond ontbijt? Jumbo start vandaag haar nieuwe voorjaarscampagne met de belangrijkste maaltijd van de dag: het ontbijt. Eén op de drie Nederlanders slaat minstens eens per week het ontbijt over wegens tijdgebrek*. Daarom biedt Jumbo Eerste Hulp bij Ontbijt en lanceert de supermarktketen 24 ontbijttips waarmee lekker ontbijten weer leuk en makkelijk wordt. Groenten en fruit staan ook dit seizoen weer centraal bij Jumbo. Producten als druiven, trostomaten, bramen, frambozen en blauwe bessen zijn dit voorjaar in de aanbieding.

Eerste Hulp Bij Ontbijt

Jumbo biedt dit voorjaar Eerste Hulp Bij Ontbijt: 24 inspirerende ontbijttips waarmee je in een handomdraai de allerleukste, lekkerste, snelste en gezonde ontbijtjes klaarmaakt. Deze tips en recepten zijn allemaal gebundeld in een handig boekje, zodat je snel en gemakkelijk een lekker, eenvoudig en creatief ontbijt op tafel kunt zetten. Van een Berenbammetje, een Appel-Sandwich en Bananen-Bites tot Yoghurt-Brokken, een Rock-‘N-Lolly en Bananen-Sushi. Op jumbo.com/ontbijttips kun je stap voor stap zien hoe je de ontbijtjes kunt maken en kun je terecht voor nog meer inspiratie.

Gezondheid voorop bij Jumbo

Jumbo zet dit jaar extra stappen om klanten en haar 65.000 medewerkers te helpen gezondere keuzes te maken. Zo moedigt de supermarktketen met de jaar- en seizoensaanbiedingen haar klanten aan om meer groente en fruit te eten. Ook lanceert Jumbo dit jaar maar liefst 200 gezonde of gezondere varianten van producten, waarbij veel aandacht is voor het terugdringen van suiker, zout en verzadigde vetten. Dit voorjaar besteedt Jumbo extra aandacht aan het ontbijt. “Ontbijten is zo belangrijk voor een goede start van de dag. Daarom is het een belangrijk thema binnen ons gezondheidsbeleid en helpen we onze klanten graag bij het bereiden van een lekker en gezond ontbijt, dat niet veel tijd of geld hoeft te kosten.”, vertelt Colette Cloosterman-van Eerd, Directeur Formule en Innovatie bij Jumbo Supermarkten.

Geschreven door Dennis van Houts

Dennis, hoofdredacteur van CooleSuggesties.nl. Getrouwd, vader van twee zoons. Beetje nerdy, houdt van lekker eten en films kijken. Verslindt boeken bij het leven.