Om dit succesverhaal van speciale edities te vieren, eert het huis van Lacroix opnieuw evian®’s ‘live young spirit’ door een nieuwe uitvoering van het paseo patroon te creëren. Afkomstig uit de wereld van de Haute Couture, werd dit delicate borduurwerk voor het eerst gebruikt voor iets anders dan de Christian Lacroix fashion collecties, namelijk op de allereerste evian® Limited Bottle in 2007. Het is sindsdien een iconisch design van het modehuis geworden.
Dit nieuwe kleurrijke Paseo Limited Edition exemplaar is de pure expressie van de creatieve wereld van Christian Lacroix: flamboyant, met Parijse invloeden en met een eeuwig jeugdige energie. Deze editie is een set van twee flessen: een roze en een blauw exemplaar.
Sacha Walckhoff, creatief directeur voor het huis van Lacroix: “De evian® en Lacroix samenwerking is een waanzinnige droom die uitkomt. En dan krijgen we ook nog de kans om het een tweede keer te doen. Als ontwerper prijs ik mezelf gelukkig.”
De evian® Christian Lacroix Limited edition editie zal verkrijgbaar zijn in een glazen 75cl fles. Vanaf november 2016 verkrijgbaar bij geselecteerde winkels. Consumenten adviesprijs is €4,95.