Het is tijd om de sluier op te lichten over belangrijke, zij het soms minder besproken onderwerpen die onze samenleving en bedrijven bezighouden. Nespresso introduceert trots de nieuwe driedelige YouTube-serie, “Mandy tot op de Bodem”, die nu volledig online staat. In deze serie duikt Mandy Woelkens, een bekend gezicht in de media, lifestyle-icoon en hoofdredacteur van LINDA.meiden, diep in maatschappelijke en actuele kwesties.
Met een openhartige benadering gaat Mandy in gesprek met Nespresso en een scala aan inspirerende gasten om de kern van diverse thema’s te begrijpen. Nespresso zet zich in om belangrijke vragen aan het licht te brengen en streeft ernaar samen met de samenleving een positieve impact te realiseren.
De serie werpt onder meer een kritische blik op de mate waarin diversiteit en inclusiviteit op de agenda staan bij Nespresso en andere bedrijven. Ook wordt onderzocht wat een eerlijke prijs is voor een kop koffie en hoe het recyclen van capsules verloopt, met de nadruk op duurzaamheid. Dit zijn slechts enkele van de prangende vragen waar Mandy, zelf een gepassioneerde koffieliefhebber, antwoorden op zoekt.
Mandy’s streven naar een gelijke en duurzame wereld wordt versterkt door Nespresso’s toonaangevende rol in de duurzame koffie-industrie en de inzet voor duurzame initiatieven. Dit maakt haar extra nieuwsgierig en vastberaden om de diepten van deze belangrijke kwesties te verkennen.
Ga met ons mee op deze ontdekkingsreis terwijl we samen streven naar een betere wereld en een meer inclusieve samenleving. De serie “Mandy tot op de Bodem” is slechts het begin van een inspirerende dialoog die Nespresso en haar partners hopen te bevorderen.
Onder het genot van een kop koffie gaat Mandy in gesprek met Kika Buhrmann, CEO Nespresso Nederland, Yeliz Çiçek (Vogue NL), Jonas Kooyman (@havermelkelite) en Yara Michels & Jordy Casteleijn (Ateljé).
Aflevering 1: Diversiteit & Inclusie
In de eerste aflevering van ‘Mandy tot op de Bodem’ duikt Mandy Woelkens diep in het thema van diversiteit en inclusie. Ontdek samen met haar en Nespresso CEO Kika Buhrmann hoe ze zich inzetten voor een positieve impact in de koffiewereld. Ook is Yeliz Ciçek, hoofdredacteur van Vogue Nederland, te gast en deelt zij haar ervaringen en uitdagingen in de mode-industrie.
Aflevering 2: De eerlijke prijs voor koffie(boeren)
In aflevering twee neemt Mandy je mee op reis naar bewustwording over het proces van koffiebes tot capsule. Ontdek hoe Nespresso zich tot op de bodem inzet voor (h)eerlijke koffie en bekijk ook het gesprek met journalist en trendwatcher Jonas Kooyman, bekend van het populaire Instagramkanaal @havermelkelite, over de nieuwste koffietrends en hoe hij denkt over een eerlijke koffieprijs.
Aflevering 3: Circulariteit
In deze aflevering ontdek je hoe Nespresso zich inzet voor een circulaire economie. Kika vertelt over de veranderingen binnen Nespresso op het gebied van duurzaamheid en waarom aluminium zo’n mooi materiaal is. Mandy spreekt ook met Yara Michels en Jordy Castelijn, oprichters van Ateljé, een accessoires-merk en inspirerend voorbeeld van hoe duurzaamheid een integraal onderdeel kan zijn van de bedrijfsvoering.
Laat je inspireren en ontdek hoe we samen een positieve impact kunnen maken! Bekijk alle afleveringen van ‘Mandy tot op de Bodem’ hier.
Op zoek naar coole gadgets?