logo-liggend-wit-donkerblauw-klein

Bring Home The Fun: speltips, challanges en meer


Terwijl miljoenen gezinnen wereldwijd door de coronapandemie thuis moeten blijven, lanceert speel- en entertainmentbedrijf Hasbro een campagne die ouders en kinderen een hart onder de riem steekt: Bring Home The Fun. De campagne geeft ouders en verzorgers tips en middelen om de kinderen op een leuke manier thuis bezig te houden.

Spelplezier met nadruk op creativiteit en gezelligheid

Onderdeel van de campagne is een internationale website, waar o.a. te zien is hoe medewerkers van Hasbro zich thuis redden in deze lastige tijden. De site geeft ook tips en middelen om waardevolle tijd samen met je kinderen door te brengen en de spanning te verlichten. Speltips, challenges, ideeën hoe je spellen en speelgoed kunt gebruiken om de hersenen van kinderen te stimuleren, tot suggesties hoe om te gaan met emotionele stress. Op de site vinden bezoekers onder andere knutselideeën voor Play-Doh; challenges met NERF blasters om kinderen lekker in beweging te houden en leuke content van TRANSFORMERS, POWER RANGERS en MY LITTLE PONY. Inspiratie voor ouders en verzorgers om spelplezier in huis te stimuleren met nadruk op creativiteit en gezelligheid samen.   

Kijk hier voor de #bringhomethefun inspiratie

Samen

We vinden het enorm inspirerend te zien hoe onze merken als Play-Doh, Monopoly en Nerf in deze nieuwe omstandigheden ontspanning en troost bieden aan zowel ouders als kinderen, zegt Katrien van Basten Batenburg, hoofd marketing Hasbro Benelux. “We hopen dat de Bring Home The Fun campagne gezinnen kan helpen om in deze moeilijke periode op een leuke en gezellige manier de tijd door te brengen. Samen spelen, samen lachen, het haalt de druk even van de ketel en is daarom belangrijker dan ooit. Ik kan alleen maar zeggen: ruim elke dag tijd in om even te spelen, het liefst samen met je kinderen. Rustig iets knutselen met Play-Doh, of als je kinderen wat groter zijn een leuk spel, of lekker rondrennen met NERF blasters.

Cordaan speelt mee

Als onderdeel van de campagne doneert Hasbro Benelux speelgoed aan 4.000 cliënten van zorgorganisatie Cordaan. In Nederland wordt Bring Home The Fun ondersteund met een online- en tv-campagne, onder meer op StukTV Live, op vrijdag om 16:00 uur. Hasbro vraagt het publiek om mee te praten en hun foto’s en tips te delen op social media onder #bringhomethefun.

In samenwerking met:
Cordaan en Bookspot

Geschreven door Rianne

Rianne, moeder van twee pubers, part-time werkzaam als SEO-specialist bij een webdesignbureau en ontzettend actief op CooleSuggesties.nl! Ze houdt van gezellige dingen doen met het gezin, uitstapjes ondernemen, lezen, een goede latte en van films kijken.