Overtuigend online
Dankzij de vele tips en technieken die je door Dimitri in het boekje Online Copywriting krijgt aangereikt weet je uiteindelijk hoe je meer betrokkenheid voor online teksten krijgt bij de rest van de organisatie, maar ook hoe je meer exposure kunt krijgen voor je organisatie. Dat levert uiteindelijk weer een beter imago op, waardoor mogelijke klanten meer vertrouwen krijgen in jou als organisatie. De plek waar je hier mee moet beginnen, is op het internet. Goede teksten op je website dragen ontzettend bij aan je imago.Stap voor stap
Wat opvalt aan Online Copywriting ten opzichte van andere boeken uit de reeks Frankwatching-boeken over digitale trends en tools, is dat dit deel wel heel erg stapsgewijs is ingericht. Niet alleen heb je een heel strakke opbouw in de verschillende hoofdstukken, maar ook per hoofdstuk begin je van voor af en bouw je naar een goed eindresultaat. Dat maakt het een bijzonder praktisch boek voor de absolute beginner. Heb je al wat meer ervaring met het schrijven voor het internet of werken met websites, dan zal het grootste edel van dit boekje gesneden koek zijn – hoewel ook dat soms prettig kan zijn. Een eye-opener is nooit weg!Conclusie over Online copywriting
Online Copywriting is voor ervaren copywriters waarschijnlijk gesneden koek. Dit boekje richt zich echt op de beginner, die van A tot Z wordt meegenomen in de wereld van het zakelijk schrijven voor het internet. Alles komt aan bod, van stijl tot de tone of voice, van zelf schrijven tot het meekrijgen van je collega’s. Jammer genoeg wordt er redelijk wat herhaald in het boekje, waardoor het soms wat overbodig/bekend lijkt wat je leest. Door: CooleSuggesties Score: Online copywriting krijgt 7 van de 10 punten.Informatie
Online Copywriting, Dimitri Lambermont
Haystack, 167 pagina’s, paperback.
ISBN: 9789461261663. Prijs: 12.50 euro.
ISBN: 9789461261663. Prijs: 12.50 euro.
Boeken koop je bij je plaatselijke boekhandel.
Online bestellen kan onder andere op: